2013. április 28., vasárnap

Hagyományos Dorka-Emi tali

Hű, ez is már majdnem két hete volt... Pótolok, pótolok...

Szóval, most már hagyomány, hogy minden évszakban találkozunk egyszer Dorkával és Emivel, felváltva valamelyikünknél: ősszel Emiéknél voltunk, a tél kimaradt, nem sikerült összehozni, hol ez volt beteg, hol az, hol az időjárás... de tavasszal végre sikerült eljutnunk Dorkáékhoz. Marci is kapott egy nap kimenőt erre az alkalomra, végülis azért van a három nap, amit a szülő igazolhat, nem? :) A tali előtt még ikeában is voltunk, vettünk pár apróságot, de olyan gyorsan, hogy egy óra múlva már meg is érkeztünk Dorkáékhoz.
A nappalijukba benézve először némi önváddal állapítottam meg, hogy de rossz, én nem vagyok ennyire gyerekbarát szülő. Ott ugyanis van minden: trambulin, felfújható álló bokszzsák, benti csúszda, nagy labda és minden, mi szem-szájnak ingere. Én meg rögtön arra gondoltam, én bizony nem bírnám, amit a fiaim ezekkel művelnének a nappaliban. Aztán nagyjából kiderült, hogy azt Dorka se :) csakhogy az ő két tündér kislányának eszébe se jutnak olyan ötletek, ami az én három fiamnak - és akkor el lehet képzelni, hogy hozzávéve Emi három fiát, milyen buli volt a nappaliban :) Ebéd után Marci kérésére Dorka wii-jét is kipróbáltuk, és még arra is találtunk alkalmat, hogy Emit picit kötni tanítsam. A továbbiakban pedig nálam többet mondanak a képek :)
(Pillanatnyilag nem támogat a blogger a képfeltöltésben, de ígérem, ezt is pótolni fogom :) )
Marcipán sünit kapott, olyan aranyos vele :)

Barnabi meg mindjárt megtanul páros lábbal ugrálni

Babaebéd

Sorbanállás a csúszdánál :)

Fáradt Csongor

Azt hiszem, a legtöbb gyerek egy képen, Csongort és Rozkát  nem látom csak :)

Nincsenek megjegyzések: