2012. április 19., csütörtök

Állapotok

Amolyan facebookosan :)

Elkészült a pulcsi, amit a napokban kötögettem. Tíz napba telt :)

Ma lenne Évi barátnőm 33. születésnapja. Már említettem egy bejegyzésben, 28 évesen halt meg melanomában. Mindenki járjon szűrésre!

A csütörtöki süteményünk: Rákóczi mákos. Finom! Nem olyan szép, mint a képen, de azért mutatós :)

Csongornak jön a foga! Napokig győzködtem magam, hogy á, ez nem lehet, de olyan két csík van az alsó ínyén, hogy egyértelmű. Regőnek viszont kint van mind a húsz! Nem most jött ki, csak most számoltam meg.

Marci azt mondja: ugye nem hallatszik ki a szobából, hogy furulyázom? És titokban az Orgona ágát gyakorolja odabenn. Lehet, hogy mégis lesz anyák napja? :)

Fáj a térdem, meg olyan fura, zsibongós érzés. Bejelentkeztem végre a térdsebészetre.

Ez volt dióhéjban a mai nap. Most pedig fázom, úgyhogy valóra váltom álmomat egy habos, forró kádfürdőről :)

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Jaj, milyen édes Marci!!! elolvadok ...

Babi írta...

Hú, ez a rákóczi mákos felkeltette az érdeklődésemet... ha végeztem a fogyóval, megcsinálom. :)

Marci pedig tündéri! :)

Orsi írta...

Ügyes vagy a pulcsival, sütivel, és főleg a térdsebészetre bejelentkezéssel. Marci pedig aranyos! :)) Barátnődet sajnálom. :(