2012. április 10., kedd

Linkajánló

Marcinak mostanában nehezen ment a szorzás-osztás. Kicsit lehet, hogy túl gyorsan haladnak az én ízlésemnek, nincs igazán ideje a tanultaknak, hogy mélyre kerüljenek, készséggé érjenek. Keresem a játékos lehetőségeket, amik nem az unalomig gyakorolt példákkal segítenek neki és taníttatják meg vele észrevétlenül azt, ami nehezen megy, vettem például szorzós-osztós LÜK füzetet. Illetve a nyuszi hozta :)
Kicsit meglepett, hogy ma az iskolából hazajőve ő maga ajánlott egy honlapot, amin feladatokat szoktak megoldani időre, villámkérdés jelleggel, ezt. Pár tesztet rögtön meg is csináltunk, és érdekes módon tíz másodpercen belül rávágta a helyes megoldásokat, egyszer 90, egyszer 95 százalékos lett. Talán mert így mégiscsak más a szorzás is, ha a számítógépes játék álarca mögé bújik...

A másik oldal, amit ajánlok, egy személyiségtesztes honlap, már egyszer megcsináltam, de akkor nem mentettem el, most viszont újra rátaláltam. Rám elég jól illik a jellemzés, én ilyen vagyok. Szerintem ez elég alapos, nem olyan kis vacak, mint amilyeneket az újságokban találni, bár én azokat is szeretem, csak nem veszem nagyon komolyan a végeredményt. Ennek viszont már valamennyire igen.

7 megjegyzés:

Babi néni írta...

Én meg elviselhetetlen vagyok: http://mbti.tarhely.biz/tipusok/nt/intp/jellemzes

Névtelen írta...

Köszi Timi a linket a szorzáshoz, pont ilyesmit kerestem a nagyobbik fiamnak Máténak, ő másodikos és most tanulja éppen a szorzást, nagyon jól jön :)),Vivi.

kikocs írta...

Vicces, de a hétvégén mi is számítógéppel gyakoroltuk az összeadást :) És ez a személyiségteszt tényleg tök jó, én is megcsináltam tavaly valamikor, rám is nagyon illett. Az volt nagyon jó, hogy a rossz tulajdonságokat is úgy forgatta, hogy akár jónak is lehetett érezni :D

Unknown írta...

Megnéztem én is a személyiségtesztet. te hány kérdéseset csináltál Timi? én kipróbáltam a 4, 20, 72 kérdéseset, de nem ugyanaz az eredmény jött ki ...
2* ISFJ, 1* INFJ. azt hiszem,az ISFJ-t hiszem el, bár mind2 hízelgő :)

Timi írta...

Aha, biztosan nagyon... :D

Timi írta...

Tényleg, Nálad láttam tavaly, akkor csináltam meg! :)

Mire nem képes egy gyerek, ha érdekli valami... Marci hexbugot és pályákat szeretne (ilyeneket: http://www.hexbugshop.hu/) és miután megengedtem neki, hogy megkeresse neten, papíron írásban nekiállt összeadni az áraikat, hogy megtudja, milyen kombináció mennyibe kerül... :)

Timi írta...

Én csak a leghosszabbat csináltam, kíváncsivá tettél!