2011. augusztus 20., szombat

Épít

Nagy öröm ez nekem :) Kisfiam tegnap spontán elkezdett építeni. Fakockából már máskor is egymásra rakott párat, másfél éves kora körül pedig úgy éreztem, hogy itt az ideje a duplo-szerű építőjátékoknak, akkor a névnapjára kapott is egy hasonlót. Akkor már bőven elmúlt másfél éves, mégse érdekelte igazán, kicsit csalódott is voltam. Ha Marci vagy én elővettük, ő kiszedte belőle a traktort meg a bácsit, és a kockákkal egyáltalán nem foglalkozott. 
Erre tegnap "játékot!" felkiáltással elkérte a dobozát, én meg odaadtam, és azzal lepett meg, hogy simán elkezdte egymásra rakni a darabokat, mintha mindig ezt csinálta volna. Fotózni persze nem hagyta magát, de ma, amikor apával együtt ült le játszani, már igen :)


Videók is készültek, a második nem tudom, miért döntve töltődik fel, de sebaj, kis nyaktorna, és máris élvezhető :)


1 megjegyzés:

Emese írta...

Nagyon cuki, ahogy megtapsolja magát a végén :)