2011. augusztus 29., hétfő

Megvannak a tankönyvek

Tegnap Marci elment apával még a vakáció utolsó napjait nyaralással tölteni, mi pedig Regővel ma átvettük a harmadikos tankönyveit. Idén új könyvcsomagot rendeltek, más, mint a tavalyi, ez az Apáczai Kiadó - féle Hétszínvirág tankönyvcsomag, illetve lehet, hogy nem az egész csomag neve ez, de magamban így hívtam az olvasókönyv és az olvasás munkafüzet címe miatt. Hazaérve nagyjából át is lapoztam őket, nekem tetszenek, remélem, Marcinak is fognak. Nem vastagok, áttekinthetőek, nem tűnik úgy, hogy harmadikban túl nagy mennyiségű tudást kellene a fejükbe gyömöszölni. Szépek a rajzok, így első ránézésre a rajz- és a technikakönyv is kreatívabbnak, talán Marcinak valóbbnak tűnik, mint az elsős és a másodikos. Hát, meglátjuk, mindenesetre izgalommal várjuk az iskolát, én biztosan :)

5 megjegyzés:

Ági írta...

A Hétszínvirág szakmai szempontból is nagyon jó, valamint anno másodiktól mi is abból tanultunk, és gyerekként is nagyon szerettem.
A matek csomag melyik kiadó? Ránézésre rémlik, de nem tudom.

Timi írta...

Ez mind az Apáczai kiadó, a matek csomag a Hétszínvirág olvasókönyvekhez tartozik :) Én is a Tiedre emlékeztem :)

Ági írta...

Akkor jó, matekból is jó az Apáczai nagyon! :)

Regi írta...

Én is ebből tanultam! :) Akkor kék volt, de lehet, hogy az már a negyedikes volt?!

Bori, Bende, Zsombor, Zsu írta...

De jó színesek én még unalmas borítójú könyvekből tanultam :d remélem a tartalom is érdekesebb lett az évek során...