2011. augusztus 11., csütörtök

Félidőőő!

Hihetetlen, de még a nyaralás közben betöltöttük a 20. hetet Csongorral. El se kezdődött még ez a terhesség, el se hittem még, hogy babát várok, immár harmadszor, és a felén máris túl vagyunk... Mit lehet tudni a 20 hetes Csongor babáról? Sok konkrétumot nem, hiszen a 19 hetes adatokat már írtam, azóta nincs új információ, de a babaváró hírlevelek szerint már 40 deka körül lehet, és 27-30 centi. Ennek megfelelően a pocakom is jó nagy, ez egy 20+3-nál készült fotó: 

Tegnap mértem, az már ugyan inkább 21 hetes volt, de 101 centi a pocakkörméretem! Marcit 105 centisen szültem :D 
Regő pár hétig nem nagyon foglalkozott a picibaba-kérdéssel, ha kérdeztem róla vagy mutattam a pocakot, egy "nem" kíséretében elfordult. Most azonban megint nagyon aranyos, már mondja, hogy Csongor, megmutatja, hogy hol van, megsimogatja, megpuszilja. Sőt tegnap az is kiderült, hogy apa pocakjában is Csongor baba van :) Aki egyébként egyre mozgékonyabb, az elöl fekvő méhlepény miatt azt hiszem, nem érzem minden mozgását, de amit érzek, az határozott, egyértelmű és nem kevés, nagyon jó ezt átélni megint :)

2 megjegyzés:

Orsi írta...

Gratulálok a félidőhöz, és a szép nagy pocakhoz! :) Azta, mekkora, nem mondanám, hogy félidős, hanem inkább azt, hogy egy-két hét múlva szülsz. De hát ez is annak a jele-gondolom én-, hogy minden rendben van Csongorral. Beleszerettem ebbe a névbe! :)

Dóra írta...

De szép pocak, de szép Pöttyös!!!
Regő édes, hogy puszilja...mindenkitől ezt hallom...Sára soha nem vetemedett ilyesmire. viszont a pocakját ő is mutogatja úton-útfélen és "Józa baba" felkiáltásokkal simizi :)