2013. január 6., vasárnap

11 dolog

Diustól kaptam ezt a játékot, még júliusban, és szégyenszemre nem figyeltem, nem vettem észre, arra sem emlékszem, hogy megírta, de azt is csak most vettem észre, hogy nekem is szánta. A feladatok, amelyek közül ugyan nem mindet fogom teljesíteni:
1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondani magáról. 
2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell. 
3. 11 kérdés feltevése
4. 11 ember jelölése.

Azt gondolom, ha kaptam 11 kérdést, akkor amit elmondok magamról, az a 11 válasz lesz, tehát az 1. és 2. pontot összemosom. Ezeket kérdezte Dius:
1. Ha a blogodat nem írnád az interneten, hanem mondanod kéne egy rádióban, mennyi bejegyzésed lenne egy hónapban?
Jó kérdés :) Először azt gondoltam, beszélni könnyebb és gyorsabb, mint írni, ezért több, mint így.  De ha felelősségteljesen felkészülnék a rendszeres rádiós szereplésemre, akkor ugyanúgy meg kéne írni az anyagát, és talán még jobban is odafigyelnék a tartalomra - ugyan az internet ugyanolyan nyilvános fórum, mint a rádió, mégis az az elképzelésem, hogy itt egy többé-kevésbé zárt kör olvas, ott meg egy ország hallgatna.
2. Mi pihentet jobban, az írás, vagy az olvasás? 
Többnyire az olvasás, viszont az írás sokszor feszültségoldó.
3. A blogod címe változott már valaha? (nem az elérhetőségre gondolok)
Ennek a blognak a címe nem, de eredetileg ötfelé volt szétdarabolva öt más címen, és ez az egyesítőblog.
4. A kezdeti céljaid, ami miatt a blog indult, azonosak a mostaniakkal?
Igen, kicsit kibővülve.
5. Van e barátod a blogvilágból?
Van, szerencsére :)
6. Van e ellenséged a blogvilágban?
Nem tudok róla, remélem, nincs!
7. Emlékszel-e az első bejegyzésed címére? (nem ér puskázni)
Valamiféle üdvözlet lehetett, de nem tudom felidézni.
8. Emlékszel-e az első kommentelőd nevére? (itt sem ér)
Nem, sajnos. 
9. Emlékszel-e az első rendszeres olvasód nevére? (és itt sem)
Ááá, arra sem. Ciki.
10. Hány bejegyzés után mondtad el valakinek személyesen, hogy blogot írsz?
Egy, ha a fórumban elmesélés számít :)
11. Szeretnél egyszer a blogodhoz kapcsolódó tevékenységgel pénzt keresni?
Igen, jó lenne. Már meg is kerestek egyszer a leendő Caféblogtól, de aztán ez hamvába holt, vagy legalábbis rég nincs hír felőlük.

Na ennyi lett volna a játék. Én nem szeretem kötelezően továbbadni ezeket, tudom, hogy van, akinek nyűgöt jelent, úgyhogy csak annyit mondok, aki szereti, szeretné, vigye és válaszoljon ugyanezekre :) Jó szórakozást!

1 megjegyzés:

Dius írta...

Köszi, hogy megírtad. :)