2012. október 24., szerda

Ez is elkezdődött

Itt van újra... :) A fürdőszobaajtó mellett állt egy felmosóvödör, egy kicsi víz is volt az aljában. Ahhoz elég könnyű volt, hogy Csongor felborítsa, ahhoz meg elég vizes, hogy átáztassa a ruháját. Jót nevettem, átöltöztettem, elhoztam onnan. Jött utánam a konyhába. Kiborított egy vödör krumplit és boldogan játszott velük egy ideig, aztán megcélozta a nyitott alsó polcon álló tepsiket. Egy ideig gyakorolta, hogy hogy tud ott felállni, illetve vajon ki lehetne-e húzni a középsőt, de persze ez nem sikerült, nagy csörömpöléssel rántotta le az egészet. Hagytam, kárt nem tesz benne, de azért persze összeszedtem és elérhetetlen helyre tettem. Helyette odapakoltam neki némi műanyag ételesdobozt, tálat, jégkockatartót, azokat is szépen lebontotta. Így telt a délelőtt :)

1 megjegyzés:

Bori, Bende, Zsombor, Zsu írta...

Nálunk is így telnek a napok, játszótérként használja a lakást. Porszívóra, dobogóra mászik, minden mellett feláll, mindent felborít, mindent átrendez :D Hiába második gyerek, teljesen új élmény :D:D