2012. október 28., vasárnap

Főzött gyurma

Holnap kezdődik az őszi szünet, és én már készülök ötletekkel, kirándulással, játszóházzal, barátoknál tett látogatással. Itthonra azonban nem volt túl sok ötletem, az az igazság, hogy ilyen értelemben nem vagyok valami kreatív: ritkán jut eszembe, hogy rajzoljunk, fessünk, valamit készítsünk a gyerekekkel, illetve sütni szoktunk együtt. Most viszont Virágnál megláttam ezt a receptet, és gondoltam, kipróbáljuk. Arra nem gondoltam, hogy ma... de pont lett egy-két üres óra a délutánban, bennem pedig némi maradék energia, és a gyerekeknek is volt kedvük. Hát, a mienk nem lett olyan szép, mint Virágéknál, de kiválóan működött. Én Boleró italporral színeztem, mert már korábban hallottam, hogy ezzel is lehet, és pont tegnap futottam bele a boltban. Biztos nem olyan jó, mint a rendes ételfesték, de sárgás és lilás márványos gyurmát így is kaptunk, Regő meg úgyis natúrt akart. Együtt főztük a gyurmát, mindenki összekeverte a magáét, én meg megfőztem külön-külön a két adagot:


Aztán jött a gyúrás, színezés és maga a gyurmázás:


Előkerültek a sütipecsétek is:



Marci Kamcsatka-félszigete medvebarlanggal és medvékkel

Medve

Elefánt

Kutya

Csigabiga
Készült még gomba, kígyó, Regőnek is egy barlang, ahova mindenki bebújt :) Aztán elcsábított Anne a Zöldoromból, és vacsora előtt gombóccá gyúrtuk a műveket, és a gyurma a hűtőben várja a további felhasználást.

Nincsenek megjegyzések: