2012. október 9., kedd

Ságvári hétvége

Végre-végre eljutottunk újra Ságvárra, olyan régen voltunk, hogy amikor Regőnek mondtam, hogy megyünk, rávágta, hogy "kapok tortát". Hát igen, a szülinapja körül voltunk utoljára, de azért elmagyaráztam neki, hogy nem jár minden ságvári hétvégén torta :) Azért csúsztunk ennyit, mert anyuéknál ablakcsere volt, az is csúszott, két hétvégét vett igénybe egy helyett, mi az elsőn mentünk volna eredetileg... Viszont szuperek az új ablakok!
Talán az ősz utolsó kellemes hétvégéjét fogtuk ki - remélem, ha leírom, rácáfol az időjárás, mint tavaly is - a gyerekek mindkét napot a kertben töltötték. Bunkert építettek, motoroztak, bicikliztek, Regő rendszeresen és már önállóan látogatta az állatokat is. A fűre ki volt téve egy már nem használt nagy matrac, azon ugráltak és arra tettem Csongort is. Igazából sok esemény nem történt... jöttek Ágiék is, sajnos keveset voltak és nem is voltak jól, de így is jó volt látni őket és beszélgetni egy kicsit. 
A fiúk örültek egymásnak, Marci és Bence szokás szerint párba rendeződtek, a kicsiknél ez még nem ilyen egyértelmű: szeretik egymást, de nem ragaszkodnak annyira egymáshoz, mint a nagyobbak. Persze, hiszen Bencénél ott van a nagyobb szinte áhítatos követése és mindenben utánzása, Márk és Regő meg pont egykorúak. Csongorért viszont mind odavannak.
Csongor jókat aludt, talán most volt az első olyan, nem itthon töltött hétvége, amikor majdnem ugyanannyit aludt, mint itthon. Ez mondjuk most épp azt jelenti, hogy éjjel óránként kel, de nappal jó volt. Sőt, vasárnap Regővel egyszerre aludtak három órát.
Futni is voltam ott is, vittem a futócuccot, és mivel ott nem annyira szempont, hogy Marci mikor kerül ágyba, megkérdeztem, jön-e velem. Jött, és majdnem végigfutotta a távot, csak néha sétált, illetve a végén a sprinttel előztem le, és mivel ráadásul egy kicsit eltévedtünk, 3.81 kilométer lett a szombat esti futásunk, az eddigi leghosszabb. Ennek ellenére sokkal könnyebb volt, mint itthon, mert ott teljesen sík a terep, de Marcira nagyon büszke vagyok!
Ancsával bababörzét rendeztünk, én vittem olyan cuccokat, amiket Marci már kinőtt, de Regőnek még sokára lesznek jók, viszont közben Bence hordhatja, ő pedig olyanokat, amiket a fiúk már mind kinőttek, és Csongornak jók még. Azt hiszem, mindketten jól jártunk, egy-egy zsák új ruhával, cipővel távoztunk a végén.
Hoztam pár képet is, főleg Csongort fotóztam - ő marad még legtovább egy helyben :)





Ezeket meg csak az őszi hangulat kedvéért

Nincsenek megjegyzések: