2012. december 22., szombat

Nyakmelegítő-cserebere

És végre-végre utolérem magam, és írok a nyakmelegítő-csereberéről is, amiben részt vettem. Már a csipkekendő-csereberéről szóló bejegyzés végén írtam, hogy a dolog terjed, mert alig ért véget az, kezdődött ez. És most is nagyon jó buli, másoknak is megtetszett, mert ebben már hatvan körül voltunk, azért az már nem egy kis csoport :) Ismét volt kérdőív-kitöltés, titkos online húzás, ami alapján én Miriamnak készítettem egy nyakmelegítőt, és nagyon izgultam, hogy örüljön neki. Most már mutathatom színesben is, konkrétan a Stockholm nevű nyakmelegítő volt, Extrafine Magdaléna fonalból, ilyen:




A színe nagyon szép bordó, az utolsó fotón áll a legközelebb a valósághoz. Érdekes, hogy azért mertem jelentkezni erre a csereberére, mert azt gondoltam, ugyan már, egy nyakmelegítő pillanatok alatt megvan. Aztán kiválasztottam egy nagyon szép mintát, ami egyáltalán nem bonyolult, mindössze négy sor ismétlődik újra és újra, de annyira azért figyelni kell rá, hogy ne nagyon lehessen más tevékenységek közben kötni. Így aztán háromhetes projekt lett, és az utolsó fotón látszik, hogy milyen hosszú, ott egyszer tekertem a nyakamba, felette pedig kétszer. Az Extrafine pedig bár nem vastag, de nagyon finom gyapjúfonal, remélem, rendesen melegít is.
Azt hiszem, Miriam tényleg örült neki, erről a facebookos írásai mellett ez a montázs árulkodik legjobban:

Én pedig annyira örültem, hogy örült! :)
Amit pedig én kaptam, egy praktikusabb, kisebb darab, de egy csoda a maga nemében. Gyönyörű, lilás, zöldes, kézzel festett chilei gyapjúból készült, nem is láttam még ilyen fonalat. Imádom, mindennap hordom, bárhová megyek, futáshoz is, de akár itthon is. Makranczi Ági kötötte nekem:



Hogy én mennyire örültem neki, arról azon kívül, hogy állandóan hordom, a facebook profilképem árulkodik, amely a középső fotó lett, aznap, amikor kézhez kaptam a nyakmelegítőmet :)
Remélem, lesznek jövőre is csereberék, én mindenképpen benne leszek!

1 megjegyzés:

Gabka írta...

Gyönyörűségesek!!! Muszáj lesz megtanulnom rendesen kötni... odáig megy, hogy sima és fordított....