2011. december 31., szombat

2011

Ezt a kérdéslistát tavaly is kitöltöttem 2010-re vonatkozóan a Kézzel, szívvel blogon, gondoltam, hagyományt csinálok belőle :)

Mi olyat tettél 2011-ben, amit eddig még soha?
Három gyerekkel, plusz terhesen nyaraltam. Négy hétig nem voltam itthon, amíg a lakásszépítés nagy része lezajlott, ilyen még sose volt. 
Betartottad az újévi fogadalmaidat? Fogadsz valamit 2012-re?
Megnéztem, azt fogadtam, hogy rendszeresen eljárok zumbára. Ezt be is tartottam egészen addig, amíg 7 hetes terhesen már nem esett jól. Gondolom, ez felment a fogadalom alól :) nagyjából 4-5 hónapig jártam zumbára. Fogok megint! 
2012-re azt fogadom meg, hogy megint rendberakatom a fogaimat.
Született valakinek gyereke a környezetedben?

Nekem :) És Eminek, és több fórumos barátnőmnek, meg Aranka exkolléganő-barátnőmnek is.
Halt meg valaki, aki közel állt hozzád?

A nagypapám :( Április 12-én, aznap, amikor megtudtam, hogy Csongor érkezik.
Milyen országban jártál 2011-ben?

Csak itthon :)
Mit szeretnél 2012-ben, ami hiányzott 2011-ben?

Csendet :D
Melyik 2011-es dátum marad örökre az emlékezetedben?

December 20, Csongor születése.
Mi volt a legnagyobb sikered 2011-ben?

Tök gáz, tavaly is unalmas voltam, folyton a fürdőszobát ismételgettem az ilyen kérdésekre... de a legnagyobb sikerem akkor is Csongor :) Ha majd dolgozom, vagy tanulok, lesznek ettől különböző válaszaim is!
Mi volt a legnagyobb kudarcod?

Ilyen most nem jut eszembe...
Volt komoly betegséged vagy sérülésed?

Nem, szerencsére :)
Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál?

Hűűű, jó kérdés... Olyan nehéz ilyeneket felidézni egy egész évre. Megvan, a gyerekszobabútor!
Kinek a viselkedése érdemel elismerést?

Hű, sokaké... Szeretnék most konkrétumokat írni, de nem tudnék egyvalakit kiemelni. 
Kinek a viselkedése háborított fel?

Marcié... amúgy komolyan idén senkié.
Mire ment el a legtöbb pénzed?

Lakásszépítésre, festésre, járólapozásra. 
Mi az, amitől nagyon-nagyon izgatott lettél?

Egy pozitív terhességi teszt :)
Melyik dal fog 2011-re emlékeztetni?

Csiribiri zasszalma - ahogy Regő mondja :) Meg a Földlakó.
Tavaly ilyenkorhoz képest…
boldogabb vagy szomorúbb vagy?
Ugyanolyan boldog vagyok, azt hiszem. 
Híztál vagy fogytál?
Több a súlyom olyan három-öt kilóval kb., de most szültem! Így nem ér! :D
Gazdagabb vagy szegényebb vagy?
Mindenképpen gazdagabbnak érzem magam. De nem csak az anyagiakra gondolok, bár az, hogy jóval szebb lakásban élünk, nyilván anyagi kérdés volt, és hozzájárul a komfortérzetemhez is nagyban, így ahhoz is, hogy tapasztalatokban meg lelkiekben is gazdagodtam. Lelkiekben persze inkább sok minden más által.
Mit szerettél volna többet csinálni?

Most azt mondom, hogy pihenni... pedig tök sokat pihentem, de most arra vágyom :) Tavaly programokat kívántam, abból idén volt bőven :)
Miből lett volna jobb kevesebbet csinálni?

Veszekedésből, főleg Marcival, tavaly is ezt írtam... Pedig olyan sokat nem veszekszem azért... 
Hogy töltötted a karácsonyt?
Pici újszülöttel és családom összes többi férfitagjával :)
Estél szerelembe 2011-ben?

A legkisebbik kisfiammal :)
Volt egyéjszakás kalandod?

Minden éjjel ugyanazzal... És most a napokban egyszerre két férfival alszom :)
Mi volt a kedvenc tévéműsorod 2011-ben?

Seventh Heaven :D ciki :D
Van olyan, akit most utálsz, de tavaly ilyenkor nem utáltad?

Még mindig nem utálok senkit.
Mi volt a legjobb könyv, amit idén olvastál?

Jaaaj miért olvasok olyan sokat... Át kéne nézni a kedvencemért a blogot. De a legfrissebb, nagyon jó élményem: Sarah Lark: A fehér felhő földjén c. könyve.
Ki volt a legnagyobb zenei felfedezetted az idén?

Adele.
Mi az, amit kértél és meg is kaptad?
Könyvek, kis kék ékszerszett, tea. Puszik, szeretet, ölelés, csoki :)
Mi az, amit kértél, de nem kaptad meg?

Más egyéb könyvek :D Csend, nyugalom, a sikítozás beszüntetése itthon.
Mi volt a kedvenc 2011-es filmed?

Szintén viszonylag friss élmény, a Szilveszter éjjel. De filmet is sokat láttunk.
Hány éves lettél az idén, és mit csináltál a szülinapodon?
32 éves lettem én... Itthon ünnepeltünk, és Péter elvitt vacsorázni is. Aztán volt nagycsaládos, grillezős kerti parti anyukáméknál, fergeteges activityzéssel a végén.
Mi az az egy dolog, amitől sokkal jobb lett volna az éved?

Ha nem hal meg a Papa.
Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben? 

Itthonis kényelmes, és ha elmenős, akkor csinos (igyekszik csinos lenni) kismamás.
Mi segített józannak maradni?
Ez nekem nem olyan nagy gond... Föld jegy vagyok, néha túlságosan is szilárdan állok két lábbal a földön.
Melyik ismert ember jött be idén a legjobban (mint pasi/csaj)? 

Még mindig Brad Pitt, bár ha zombis filmet forgat, a végén csalódni fogok benne :D de az újonnan megismert Ryan Gosling se kutya!
Ki hiányzott a legjobban?
Papa.
Ki volt a legszuperebb ember, akit idén ismertél meg?

Nehéz kérdés, azt hiszem, idén nem sok új emberrel ismerkedtem meg... Nem nagyon forogtam új körökben. Akit már ismertem, de kicsit közelebb került hozzám, és nagyon szuper ember, az Zsuzska, a fotós.
Mi az a tanulság, amit le tudsz vonni 2011 történéseiből?
Több türelem, következetesség, kitartás... tavaly is ezt vontam le. Remélem, fejlődtem is... 

Mindenkinek örömökben, szeretetben gazdag, boldog új évet kívánok!!!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Áldásokban gazdag,nagyon boldog új évet kívánok Nektek!

Gabka írta...

Nem is ciki a Hetedik mennyország - én is függő voltam. :-)))
Ja és a csend... szerintem felejtsük el pár évre. :DDD

Emese írta...

Jó ez a kis összefoglaló kérdőív, lehet, ellopom és kitöltöm :) BÚÉK!

Orsi írta...

Lopom ezt a kérdőívet! :) Tavaly is akartam kitölteni, de azt hiszem, elmaradt. De majd most! :)
Szuper éved, évetek volt, volt benne minden, amitől nagyon jól sikerült. Persze Csongor a csúcspont. :) Sugárzott a boldogság minden szóból, de persze amikor a Papádról írtál, az más. :( De helyette érkezett Csongor. :) Nekem is így volt: a lányok születése utáni évben mindkét nagymamám elment. :(