2011. december 6., kedd

Mikulás

Hosszasan gondolkoztam - azaz gondolkozott a Mikulás - hogyan is legyen nálunk. Alapvetően azt szeretem, ha ötödikén este van csizmapucolás, és éjjel érkeznek az ajándékok a kikészített csizmákba, amit 6-án reggel találnak meg a gyerekek. Csakhogy Marcinak ma is nulladik órája van, Mikulás ide vagy oda, és azt nem akartam, hogy reggel hatkor Regő feje fölött találja meg az ablakban a meglepetést. De azt se, hogy ő majd délben, amikor hazaér, mert akkor meg Regő találja meg reggel az övét is. Így született az a megoldás, hogy a nappali ablakába készítettük ki a csizmákat. Szívesen fotóztam volna olyat, amin lelkesen együtt pucolják a csizmát, de ezt a pillanatot nem sikerült elkapni. Regő rendesen kefélte a bundás cipőjét pár percig, aztán folytatta a járólappal :) Marciét meg csap alatt, kézzel, kefével mostuk, nem is ártott neki! Végül a csizmák kikerültek, eljött a reggel, és innentől jöhetnek a képek :)



Marci az édességek mellett megkapta a Rumini 4. kötetét, mert a harmadikat a névnapjára kapta, nem is kezdte el rögtön olvasni, de már majdnem végzett vele, nagyon örülök neki. Kapott még egy kis "túlélőkészletet", gyakorlatilag egy ledes zseblámpa, de van rajta iránytű, hőmérő, tükör és valahol állítólag nagyító is, azt még nem találtuk meg. Ja és síp is. Sajnos kicsit siettetni kellett, így is késve indult iskolába. 
Regő is korán felébredt, nem tudtunk elég csendesek lenni, pedig máskor fél nyolcig is elaludt, ha nem ébredt fel Marci készülődésére. Pont lemaradtam arról, amikor meglátta az ablakot, mert Marcit engedtem ki épp, arra jöttem be, hogy Regő szalad felém: Kaptam a csokis kekszet! :) Péter mesélte, hogy milyen aranyos volt, már a karjából kiszúrta, odaszaladt, és álmélkodott, hogy ó, de szép, köszönöm! 


Ő is kapott csokis kekszet, mert az nagy kedvenc, meg egy Mikulást a rend kedvéért, de édességet ezen kívül már alig, viszont kapott egy új Boribon kötetet, egy kirakós fajátékot és egy csomag zselés krétát, amiket sok csodálkozás után ki is próbált:




4 megjegyzés:

CsaládiKuckó-Anita írta...

Nagyon helyesek a fiúk :)

Névtelen írta...

Hűűű, jó sok ajándékot hozott a Mikulás! Olyan édesek a fiúk! :)

Emese írta...

Nagyon édesek! S hűűű, mennyi édességet kaptak :o :)

Orsi írta...

Aranyosak, ügyesek, megérdemelték ezt a sok ajándékot!