2011. december 1., csütörtök

Ééééés december!

Félreértés ne essék, nem azért vagyok fönn hajnali háromnegyed kettőkor, hogy ezt közöljem :) Hanem mert most lettem kész Regő adventi naptárával, és gondoltam, ha már eddig varrtam, akkor akár ki is blogolhatom, íme:

A zöld-bordó alapon kockás Regőé, ma varrtam, még épp időben :D pedig az anyag már várt egy ideje. Látszik, hogy ilyen kis itthoni gyártmány, egyik zseb ferdébb, mint a másik, de élőben egész bájos, mintha direkt lenne. Három darab A4-es filcből állítottam össze a hátlapot, és piros, bordó és fehér filcből vágtam ki 6x6 centis kockákat a zsebekhez. A számok hőre puffadó textilfestékből vannak, még száradnak, egész frissek, remélem, reggel sem kenjük el őket. A csillag meg egy kis szalma karácsonyfadísz.
Mellette Marci naptárja egy bolti, készen kapható adventi naptár, nagyjából három és fél éves kora óta megvan, a csoda az, hogy mind a 24 kis zsák is megvan hozzá. Együtt vettük elő délután, és akasztgattuk a megfelelő számú kampókra a kis zsákokat, Regő odavolt tőle, azt mondogatta, milyen szép Mikulás! Remélem, a sajátja is tetszeni fog neki.
Most gyorsan beszélek valami erre kóborló angyalkával, hogy rejtsen beléjük ezt-azt, aztán megyek aludni :)

3 megjegyzés:

Emese írta...

Szuper lett, de legközelebb inkább aludj éjjel :D
És egyébként is grat a decemberhez és a 37. héthez!

Lina írta...

csatlakozom az előttem szólóhoz :) Ügyes vagy és a pulcsi is nagyon jó lett :)

Orsi írta...

Nagyon szép lett, ügyes vagy! :) Szerintem direkt jó, hogy itt-ott nem egyenes; ez a jó az sk. darabokban. Hogy nem olyan egyen-munkák, mint a bolti készen kaphatók. :)
Én is akartam idén adventi naptárat készíteni a lányoknak, de sajnos a tanulnivaló annyira elborított, hogy nem volt időm. Talán majd jövőre. :)