2011. december 12., hétfő

Háttér

Pénteken vagy talán szombaton a szép házikós hátterem fogta magát, és összeugrott egy kicsi képbe a blog közepére. Ha megnézem a barátaim blogjait, a legtöbbjével ugyanez történt, de van, amelyikkel nem, és nem tudom, mi a különbség, milyen beállítást kéne megváltoztatnom. Letöröltem a hátteret és hétvégén tiszta fehér voltam, de az már nagyon nem tetszett, viszont Ági szép hátterei közül egyet se tudtam rendesre megcsinálni... Így választottam egyet a blogger saját hátterei közül, de nem tetszik annyira, mint az a sok szép karácsonyos, amit például Ágitól vagy más háttérkészítőktől tudnék venni... Ha tud valaki segíteni, hogy lehet visszaállítani a háttérbeállításokat, kérem, írja meg!

U.I. a mostani pöttyöset most találtam egy külföldi oldalon... ez működik. Érdekes.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én már régóta nem tudok a kreatív blogomra normális hátteret tölteni, mert megfelezi. Felül az alap bloggerháttér, alul amit máshonnét töltök rá. Így képként töltöm fel rá, viszont így picike. Ez a mostani pöttyös háttered nagyon tetszik! Hol találtad?

Holnap 13.-a! :)

Annus írta...

Na nekem sikerült tenni új hátteret.Én a bloggerbe képként töltöm fel.Sajna figyelni kell a méretekre,de direkt Ági oldaláról tettem fel egyet hogy lássam sikerül e(ciki hogy arra nincs időm hogy saját magamnak hátteret csináljak...).Szóval a képre előbb nyomjatok rá,majd így mentsétek le.A bloggerben a háttérnél be kell tölteni és van egy rublika ami NE legyen beXelve,vmi olyasmi hogy görgesse e az oldallal.

Annus írta...

Még egy dolog.Szintén a blogger sablontervezőben ahol a hátteret lehet betölteni van egy olyan hogy igazítás!Ott be lehet állítani hogy a képet jobbra/balra/fel/le igazítsa!

Timi írta...

Köszi Annus!

Erika írta...

Nekem is összeugrott és megnéztem, hogy ahonnan ki volt linkelve a képem, ott lett a kép átméretezve kicsire. Így, mivel nekem meg volt a képem eredeti méretben, azt feltöltöttem egy képfeltöltő oldalra (nem regisztrációs, mert pl. Picasaból, nem viszi be) és ezt a linket adtam meg. Ha kell küldök hozzá HTML kódot, amibe csak a linket kell átírnod.

Unknown írta...

nekem is összement, Timi, de pár nap múlva magától helyrejött.

Timi írta...

Én is vártam, vártam, hogy visszaugrik, de nem ment magától, legalábbis ameddig a türelmem bírta :)