2011. december 5., hétfő

Éjszaka

Érdekes éjszakám volt. Tízkor sikerült lefeküdni, úgy örültem neki. Aztán egyszer csak felébredtem, olyan éberen, hogy azt hittem, már annyi idő van, hogy lehet is felkelni. Nézem az órát: 1:17... Na, akkor próbáljunk meg inkább aludni. Próbáltam, próbáltam, de sehogy se ment, mindenféle nyűgöm volt: vécére mentem, aztán szomjas voltam, száraz volt a levegő, bedugult az orrom, elfogyott az orrspray... Csongor is olyan mozgékony volt. Aztán forgolódtam, eszembe jutott, hogy nem készítettem be a holnapi meglepetést az adventi naptárakba, hát miért ne most... Aztán végül meguntam, és háromkor kijöttem a nappaliba olvasni, hátha attól elalszom. Na, erre elkezdtem fájásokat mérni. Három darab kilencpercest mértem, aztán végül elaludtam. Erre pontosan 4:47-kor csörögni kezdett egy óra... kiderült, hogy az, ami elvileg már elromlott, és Regő szokta hurcolászni a lakásban. Szerencsére a nappaliban csörgött, és más nem ébredt fel rá. Lekapcsoltam, aztán végre aludtam hatig, amikor már tényleg fel kellett kelnem.
Érdekes, hogy az utóbbi napokban egyre kevesebbet alszom éjjel, korábban ébredek. Délután viszont elszundítok akkor is, ha nem akarok, egyszerűen bealszom. Ma reggel pedig úgy éreztem magam, hogy az jutott róla eszembe, amikor az állatok vannak szülés előtt: keresik a helyüket, jönnek-mennek. Ma meleg- és hidegfront is lesz, és holnap jön a Mikulás :)

5 megjegyzés:

CsaládiKuckó-Anita írta...

Én ugyanígy viselkedtem a Dávidterhességkor, szülés előtt 1-2 nappal ;)

Emese írta...

Izgi :) De legközelebb, ha 3kor ébren vagy, gyere netre, hátha épp én is ébren vagyok :D

Timi írta...

Gondoltam rá, de szívesebben aludtam volna... de arra nem gondoltam, hogy Te is online lennél :D

Orsi írta...

Közeleg az idő... :))

Gabka írta...

Izgalmas időszak! :-) Azért ha úgy érzed, kezdődik valami és még van erőd, lelked ide írni pár sort, mindenképp jelezz, csak hogy mielőbb szurkolhassunk!