2011. december 4., vasárnap

Advent második hétvégéje

Nagyon kellemes kis hétvégénk volt :) Részleteiben kiderült gondolom, a sütis posztokból is, de tervezgettem azért, hogy majd megírom egyben is.
Tegnap Péter sajnos nem volt itthon, céges rendezvényen volt, annyit volt távol, mint egy jó hosszú túlórás munkanapon. Mi azért igyekeztünk kihasználni a napot. Reggel még pizsamában bohóckodtunk egy csomót a fiúkkal, reggeli után néztek egy rész Süsüt, aztán jött a mézeskalács, amit már meséltem, ők kinti játékkal kezdték, és később csatlakoztak. Az ebédet nem vittem túlzásba, nem akartam a mézeskalács mellett még nagyon főzni is, estéről volt hús, ahhoz főztem egy kis krumplit, és kész. Jó sokáig sütöttünk, aztán Regő elment aludni, Marci szép csendesen játszott, én is elszundítottam mellette picit. Ja, társasoztunk is egyet, azelőtt, vagy azután, hogy elaludtam, már nem is tudom... :) Persze megvert megint :)
Délután játszottunk - Regő Abrick építőjét mostanában fedezte fel igazán, együtt építünk belőle házat, aztán beköltöznek a műanyag állatai, és nagyon aranyosan eljátszik velük. Kukucskál, beszél a nevükben, szerepjátékot játszik, én meg nézem az előadást :) Aztán betettük a Polar Expresszt, alapoztunk az adventi-karácsonyi hangulatot, közben eszegettünk a frissen elkészült mézeskalácsból, teát ittunk hozzá, én azért vasaltam is egy kicsit. Mire vége lett a filmnek, már el is érkezett a vacsoraidő, amíg a fiúk ettek, én gyorsan megfőztem vasárnapra is. Aztán fürdés, mese, és pont olyan jól jött ki a szervezés, hogy mire letettem a gyerekeket, átöltöztem és Péter épp hazaért, még elmentünk egy utolsó moziba. Aztán ha még a jövő hétig nem szülök, egy utolsó utániba is szeretnék elmenni, már kinéztem a filmet is :) Nagyon jól éreztük magunkat, ettem kukoricát, ittam kólát, most már lelkiismeret-furdalás nélkül :)
Ma reggel valahogy nem bírtam aludni, hétkor már felkeltem, jó hosszasan zuhanyoztam, olyan jólesett. Aztán elmentem boltba, ennyit már igazán kellett sétálnom, levegőn lennem. Délelőtt elvittük Regőt fodrászhoz, Marci addig itthon maradt, övé volt a lakás, és mindenféle olyasmit csinálhatott, amiben Regő akadályozza. Furulyázott, számítógépezett, amikor hazaértünk, épp a bűvészdobozával játszott. Regő nagyon ügyes volt a fodrásznál, az ölemben ült, és egy szava nem volt, géppel és ollóval is nyírták, igazán csinos lett.

Ja, ez megint egy sütős kép :) De látszik rajta a frizura is. Ugyanis hazaérve ebéd, alvás, nekünk is pihenő, és némi játék után Péter kihívta Marcit a kertbe, kutyával játszottak, aztán fát hordtak, közben pedig már meg volt beszélve, hogy ha bejönnek, akkor sütünk még linzert is. Gyorsan meggyúrtuk, illetve a fiúk, amíg pihent, addig golyópályáztak, vonatoztak, aztán amíg sült, meggyújtottuk az adventi gyertyákat is. Marci furulyázott, Regő főleg ugrált és táncolt, de mind a ketten megtanulták az Ég a gyertya, ég című dalt - Regő nagyjából énekelni, Marci furulyázni. Ez azért is nagy szó, mert volt benne egy új hang, amit szakkörön még nem tanult.



Utána már csak vacsi, kóstoló a linzerből, fürdés, mese, és most pár perce tettem le őket. Mi még iszunk egy pohár bort erre a jól sikerült hétvégére :)

4 megjegyzés:

Erika írta...

Még olvasni is olyan jó volt. Valahogy árad a nyugalom ebből a bejegyzésből :)

Timi írta...

Akkor átment, tényleg olyan volt a hétvége hangulata, meg az enyém is :)

Orsi írta...

Ez egy szuper hétvége volt!
Mondom én, hogy pörögsz még most is; csak kapkodtam a fejem, hogy mi mindent csináltál, csináltatok! A mozi tök jó lehetett, arra én is vágyom mostanában.

Timi írta...

Na most én is pörgősnek éreztem ám magam, de pl. az sokat számít, hogy a héten már nem főztem ám egyáltalán, csak hétvégén picit! :)