2012. július 18., szerda

Hátibaba


Jaj de nagyon örültem a képen látható pillanatoknak :) Csongor pici korától nem nagyon szerette a hordozást. Egyetlenegyszer, szilveszterkor volt el jól a kendőben, de akkor még tényleg apró mazsola volt. Most meg nem annyira szereti a babakocsit se, szerintem melege van benne, bár az meitaiban is lesz, ha kimegyünk vele... Plusz van az este hat körüli nyűgössége, utálja a hat órát, olyankor mindig nyűgös fürdésig, hatkor meg még nem tudom fürdetni, alkalmazkodni kell a tesók napirendjéhez is. Szóval gondoltam egyet, és kipróbáltam, mi van, ha a hátamra kötöm. Szerette! Remekül eltöltött benne egy fél vacsorafőzésnyi, plusz egy mosogatásnyi időt. Remélem, ez nem egyszeri alkalom volt, mert ha Marci hazajön, megyünk mindenfelé kirándulni, és akkor vagy a babakocsit, vagy a meitait szeretnie kell...

1 megjegyzés:

Gabka írta...

Attilám addig utálta a hordozást, amíg MT-ben hátra nem kötöttem. Azóta imádja. :-)