2012. július 5., csütörtök

Jaj, úgy élvezem...

... én a strandot, természetesen. Kellett egy kis bátorság, hogy három gyerekkel egyedül elmerészkedjek a Velencei-tóra, de összeszedtem és elmentünk :) Kicsit körülményesen indultunk, ugyanis tegnap kiderült, hogy Marci fürdőgatyája valahol maradt - Áginál? apánál? - meg nekem is kellett valami, ami nem bikini, mert a hasam, hát az nem szép. Szóval útközben megálltunk fürdőgatyát és fürdőruhát venni, és akkor már természetesen velünk jött egy labda is. Mire odaértünk, Csongor éppen elaludt - de éppen, mert már Agárdon voltunk, még ébren volt, a parkolóban meg már nem. Úgyhogy hordozóban vittem be a strandra, letettem a kialakított pancsolóöböl sarkánál, mellé a csomagjainkat, ő ott aludt, mi pedig tőle egy méterre élveztük a vizet. Marcival okosan meg lehetett beszélni, hogy meddig mehet be, időnként jöjjön ki a szélére hozzánk, és így jó volt.








Regő rögtön nagyon élvezte a vizet. Jó ez a kiépített pancsolóöböl, partvédő mű nélkül lehet besétálni, lassan mélyül, és neki is sokáig csak térdig ér. Marci meg nem is kérdés, ő már nagy rutinos strandoló :)
Aztán Csongor felébredt, akkor kimentünk a partra, ő szopizott, a fiúk kaptak kekszet, majd felfújtam a kis csónakot, és most már együtt mentünk vissza a vízbe. Csongor utazott a kis csónakban, fekve nem szerette, félig ülő helyzetben igen. Így mentünk beljebb a kis öblöt leválasztó bójákig, ott láttam, hogy tulajdonképpen nem nagyobb a víz, mint itthon a medencében, úgyhogy kivettem, és nagy élvezettel pancsolt a kezemben. Vízicsibe :)  Marci szerint az egész tó legaranyosabb babája. Kár, hogy őt már nem tudom fotózni :) de öröm volt nézni. Regőnek itt már mellkasig ért, boldogan kiabálta, hogy úszom anya, úszom!
Aztán lassanként kifelé indultunk, és ahogy kiértünk, összefutottunk egy babanetes kedves ismerőssel, Rékával, aki szintén három gyerekével nyaral Agárdon, a legkisebb, Kolos Csongorral egyidős. Ő köszönt rám, úgy örültem, hogy észrevett és megismert! :)
Csongor jó étvággyal megette a gyümölcsét, és indultunk haza. Néztem az órát, ha a leggyorsabb úton megyünk és nem állunk meg, akkor kemény 28 perc tőlünk a strand kocsival. Szerintem ebből rendszeres program lesz :)
Ráadásnak még pár tegnapi itthoni medencés kép:



8 megjegyzés:

Orsi írta...

Tök jó, hogy ilyen közel van hozzátok a Velencei-tó. Hát használjátok is ki!!! :)
Tényleg nem kis bátorság kellett három gyerekkel elindulni, de ügyes vagy, jól alakult. :)Regő cuki a vízben (is)!

gabi79 írta...

Én ugyan Fehérváron nőttem fel, de szinte sosem fürödtem a Velencei-tóban, mert mély, iszapos, büdös, nem szerettem. De ez arész most nekem tetszik! Lehet mi is kipróbáljuk, Pákozdról (sógornőméktől) ez már nem távolság!
Ja és nagyon ügyes vagy, 3 gyerekkel nekimenni a strandnak!

Ági írta...

Zalakaroson még megvolt, a kis hátizsákjába tettem bele a sárga törölközővel együtt! :)

Eszter írta...

na! vártam már a bejegyzést. én is így képzelem valahogy majd a Balcsin. hová tetted ki Csongort, mikor felébredt? van valami szélfogótok? vagy napernyő?

Dius írta...

Nahát, nagy kalapemelés Neked az egyedül strandolásért... :) Én ezt nem vállaltam volna be az enyémekkel. (igaz, jogsim sincs)
Egyébként épp a napokban emlegettem a Velencei tavat a férjemnek, hogy régen milyen sokat jártunk oda még ketten, a gyerekeink meg még nem is voltak ott... De most legalább képet láttam róla.

Timi írta...

Köszi köszi :)

Gabi, szerintem csak kicsit iszaposabb, mint a Balaton, a mélyvíz nekem ott kezdődik, ahol nem ér le a lábam, és büdös...? Hol? Szóval jó :) Mindamellett én is itt élek tíz éve, és most voltam másodszor, mert a Balcsi mellett nőttem fel, eddig inkább akkor strandoltunk, ha anyuéknál voltunk.

Eszter, egyszerűbb vagyok én annál, semmi ilyesmim nincs :) Bevittem a vízbe, kint meg egy egyszerű törölközőre tettem, de akkor már hamar mentünk is haza.

Dius, vonattal is tök közel van, mármint a strand az agárdi állomáshoz, csak a vonat másik végéhez is közel kéne lakni. Az, hogy innen be busszal Fehérvárra, ott átszállás, másik busz, majd vonat, nagy kalandtúra.

Névtelen írta...

Tényleg ügyes vagy, én nem is azért csodállak, hogy 3 gyerekkel egyedül, azt már megszoktuk Tőled:))
Nekem az a nagy szám, hogy Agárdig vezetni 3 gyerekkel a kocsiban :))))

Timi írta...

Pati, azt gyakrabban csinálom, mint a strandolást, és kevesebb felé is tudnak szaladni a kocsiban :D