2011. november 15., kedd

Felvegyem?

Olyan aranyosak lettek pár napja a fiaim. Főleg Marci, de Regő ebben is megy utána. Valószínűleg eleget nyafoghattam, hogy ne kelljen lehajolnom dolgokért, és eleget kérhettem segítséget Marcitól a takarításban, mert mostanában nagyon előzékeny. Már hétvégén is, amikor társasoztunk, leültetett engem a kanapéra, elém tolta az asztalt, kipakolt minden kis kártyát, tartozékot, és közölte, hogy majd mindent ő ad nekem, én csak dobjak, lépjek, ne kelljen hajolnom. Ha reflexből hajolnék valamiért, rám szól, hogy állj, és ő szalad érte. Tegnap kiborult egy pohár tea a konyhaasztalra, hirtelen kapkodva mentettem az újságokat, ezt-azt előle, gyorsan töröltem, közben valami leesett. Marci épp vacsorázott, de közben is mondta, hogy szóljak, ha valamit fel kell venni! Nagyon aranyos :)

Regő még kevésbé érti ezt, de követi, ahol lehet. Segít a játékait elpakolni, tegnap pedig valami szabásmintát kértem tőle, ami előttem az alacsony asztalon hevert, szépen abbahagyta, amit csinált, és odaadta. Aztán gondoltam egy nehezebb feladatot: a mérőszalagomat kértem, ami a fonaltartóban volt - kicsit bizonytalankodott, kipakolt pár fonalat is, hogy vajon melyik lehet a mérőszalag, de végül megtalálta és odahozta :)

2 megjegyzés: