2012. szeptember 7., péntek

Aviatrix sapka Csongornak

Ezt a sapkát tegnap egy délutáni alvás alatt kötöttem, ma reggel dolgoztam el a szálakat és varrtam fel a gombokat:



Fonal: Classic Yarns Baby Áramlat színben a fonalam.hu-tól, ez az az egyetlen kék gombolyag, amit a szülinapi ajándékomon felül kaptam a fonalboltos lányoktól.
Minta: Aviatrix a ravelryről.

Regő már tegnap este, még kilógó szálakkal látta a sapkát, azonnal lecsapott rá és fel akarta venni, de mondtam, hogy Csongoré lesz, erre kért ő is egyet. Remélem, a gombolyag másik feléből kijön még egy, nagyjából a fele fogyott el.
Csongor viszont ennyire nem rajongott érte. Két óra alvás után, éhesen ébredt, én meg gondoltam, hogy még először fotózgatom. Háááát... a fenti két képet körülbelül ötven elkattintott közül sikerült kiválasztani :) Aztán megkapta a gyümölcsét, majd letettem a játszószőnyegre, és gondoltam, hogy na majd most fotózok mosolygós, édes sapkás babafotókat. Aha....

Szóval így :) Azért remélem, amikor kint hűvösben adom rá, szeretni fogja :)

1 megjegyzés:

Bori, Bende, Zsombor, Zsu írta...

Nagyon szuper ez a sapi :) Annyira cuki benne Csongor :)