2012. szeptember 1., szombat

Hát ez kimaradt

Voltunk ám Regő szülinapja alkalmából az állatkertben is! Veszprémben, még múlt vasárnap, a szülinap másnapján. Drukkoltam ezerrel, hogy ne fájjon a fogam... Nem fájt. És örültem nagyon, mert ez azon ritka alkalmak egyike volt, amikor mind az öten ott voltunk. Képregény következik.
Regő és én a dzsungeljátszóházban. Végre egy közös kép!

Regő páviánokat néz

Tanösvényen

Iszik a hópárduc. Gyönyörű állat, és szerintem még nem is láttam ilyet.

Tigrisek...

...és oroszlánok testközelből

Csongornak is tetszett :)

Regő tapíréknál

A zsiráfok megnéztek minket

De mi is őket!

A tevéket is

Ezt a képet nagyon szeretem, mint egy igazi szavanna. Mindig fotózok egy ilyet Veszprémben.

Jön a front!

Állatsimogató

Szóval jó volt. Most be tudtunk menni a főbejáraton, és oda-vissza végigsétáltuk az egészet. Mindent megnéztünk, ami belefért, és nagyon szépeket láttunk. Tetszik, hogy minden alkalommal találunk valami újat, valami szebbet, tágasabbat, mint korábban. És még az esőt is megúsztuk - bár már nagyon siettünk kifelé, még épp be tudtunk ülni az autóba, amikor leszakadt az ég.

Nincsenek megjegyzések: