2011. szeptember 6., kedd

Csongor bárányos takarója

Ezt a takarót még valamikor áprilisban kezdtem kötni, jó bonyolult volt, minden színt más-más gombolyagból kellett, a zöld szegélyt külön két zöld gombolyagból, és a bárányos kockáknál a bárány testét, arcát is külön, a kocka alapszínét pedig kettőből ezeknél a kockáknál. Illetve négyzeteknél, na :)
Eredetileg úgy terveztem, hogy valamelyik várandós barátnőm babája megkapja majd - többen vannak, akiknek azóta már megszületett a babájuk, és még mindig többen is várják a babát - de akkor még nem tudtam, hogy nálunk is lesz kinek adni. Munka közben nagyon megtetszett, és inkább úgy döntöttem, Csongornak fejezem be - elnézést kérek ezért minden várandós barátnőmtől ezúton is :) Nyáron félretettem, akkor nem a kötés foglalta le a szabadidőmet, de mostanában, ahogy hűvösebb lett lassan, és a lakásfelújítás vége felé előkerültek a fonalak is.
A fonal Ágitól, a vateráról rendelt Wool Mix, nagyon puha, finom fonal, öröm vele dolgozni. A bárányokhoz használt fehér fonal is ugyanebből egy szőrösebb, vastagabb fajta, magától kidomborodik az anyagból. Remélem, Csongor is szeretni fogja :)
A Fonalfalóban ez az első idei munkám, nem is játszik az egész, csak az a súly, ami már szeptember elseje után került bele.

11 megjegyzés:

Emese írta...

Nagyon szép lett, nagyon ügyes vagy! Örülök, hogy végül Csongor kapja, ott lesz a legjobb helyen ;)

Névtelen írta...

Ez valami gyönyörű, nagyon szép munka! És a hátoldalát mivel fedted? Flanellal?
Nagyon jó hogy Csongoré lesz, Őt illeti meg igazán:)

Timi írta...

Köszi :)
Pati, nem fedtem semmivel (ciki :D) így is kellemesen meleg lesz szerintem, csak elvarrtam a szálakat. De lehet, hogy érdemes lenne, ha gyűri majd használatban, nem lesz szép... hm. De akkor még egy harmadik réteg közbélés is kell...

Gaga írta...

De édik a báránykák rajta, nagyon ügyes vagy, szép lett! :))

Kormica-Szilvi írta...

Nagyon szép, okozzon nektek és Csongornak sok örömöt a használata :)

Mindent a babàkròl ès a terhessègrol írta...

Vegre eltalatam hozzad,eggyik blogodrol a masikra :) Visoznt itt nem tudlak kovetni?
Kozel allunk a terhesseggel, en a 23.at toltom holnap.
Legyen szep estetek!
Udv,Kata

Otthon Művek írta...

Nagyon szép, aprólékos munka, és mindjárt lehet számolni a báránykákat, óriási!

Ági írta...

Nagyon szép, ügyi vagy. Tudom, önző dög vagyok, de az én ruhám is kész lesz valamikor? :D

Timi írta...

Köszi mindenkinek :)

Kata, üdv itt is, dehogynem tudsz, itt vannak jobbra a követők, azt hiszem a Feliratkozás a webhelyre gombot kell megnyomni.

Ági, nem önző, én vagyok lelkifurdalásos... a Te ruhád jön, már elő is vettem a félkész részét, nem adok hosszú jövőt neki, most nagy a lelkesedés :)

Timi írta...

Ja és Kata, gratulálok a babához :)

Ági írta...

Juj de várom, juj de várom! :)És egye fene, ne furdaljon semmi, nyáron úgysem tudtam volna hordani. :)