2011. szeptember 9., péntek

Kismamafotózás

Nagy álmom volt már Regőnél is, hogy egy igazán profi fotóssal örökítsük meg ennek a kilenc hónapnak az emlékét (Marcinál még nem volt ilyen lehetőség, vagy nem elterjedt, vagy én nem tudtam róla). Most megtaláltam Zsuzskát itt Úrhidán, és a múlt héten voltam nála fotózáson. Izgultam nagyon, de nagy élmény lett, különleges, és nagyon tetszik az eredménye! Itt egy kis ízelítő:
Árnyékos:


Macis:

Repülős Apának :)


Csipkés:

Kinti mosolygós:


Ezt pedig Zsuzska készítette ajándékba :) http://www.youtube.com/watch?v=q1VdRLRJerE 
Még egyszer köszönöm!

5 megjegyzés:

Emese írta...

Szépek lettek a képek :) Csinos kismama vagy :)

Gabka írta...

Gyönyörű képek!!!

Orsi írta...

Nagyon jók lettek a képek! :)

Névtelen írta...

Nagyon szépek a képek:) Nekem különösen a fa körüliek tetszenek, azok olyan természetesek. :)

Mindent a babàkròl ès a terhessègrol írta...

Nagyon jok lettek a kepek! Jo,hogy a szabadban is keszultek!