2011. szeptember 25., vasárnap

Próbanap

Péntek estefelé elmentünk a gyerekekkel Ságvárra, és megvolt az első ottalvásuk nélkülünk. Mármint Regőnek az első, illetve nekik kettejüknek együtt az első, Marci természetesen már sokszor aludt a mamáéknál.
Már péntek este igyekeztem minél több dolgot anyukámra hagyni, ő adott nekik vacsorát, én fürdettem, de ő vette ki és öltöztette pizsamába Regőt. Lefekvés előtt mindenki kapott puszit, és Mama mondta, hogy reggel ő lesz itt, amikor felkelnek, Regő pedig rávágta, hogy jó. 
Vittem mindent, talán túl sokat is, hátha szükség lesz rá, pedig máskor nem szoktam eltúlozni a csomagolást. Mesekönyveket, a két filmet, amit Regő kérni szokott, az egyik egy elefántos természetfilm, a másik a Csiribiri Halász Judit koncertfilm, de egyiket se nézték most. Reggel keresett, de amikor Mama mondta neki, hogy elmentünk este (persze mi is elbúcsúztunk és mondtuk, hogy reggel nem leszünk ott) akkor részéről rendben volt, jókedvű volt egész nap. Evett, nem sokat, de nem is rosszul a válogatósságához képest, gond nélkül lefeküdt délután, és ugyanúgy aludt, mint itthon. Marcival sokat voltak a kertben, este még a pelenkájában is homokot találtam :). Mama is csupa jót mondott, amikor végre mentünk értük, hogy hogy szeretik egymást, Marci milyen aranyosan vigyáz Regőre, és Regő milyen értelmes, aranyos, jópofa.
Ezeket anyukám fotózta a reggeli ébredésnél:

Amikor odaértünk, szaladt elénk és kiabált, hogy sziasztok, és megölelt :) de utána ugyanúgy játszott tovább, nem akart úgy rajtunk csüngeni, mint akit megviselt a távollét - örültem, valószínűleg nem viselte meg. Megkönnyebbültem, hogy minden rendben zajlott, jövő héten egy hosszabb próba következik :)
Mi persze véletlenül sem pihenéssel töltöttük ezt a szabadnapot, pedig azt terveztem, hogy majd sokáig alszunk, és délután is pihenünk egyet. De persze azt is tudtam, hogy sok a munka is. Reggel elmentünk festéket és szerszámokat venni, aztán haza reggelizni meg egyebek, utána vissza a városba Péternek ruhákat venni, ezzel jó sok időt eltöltöttünk, és sok szépet vettünk neki, hiszen húsz kiló fogyással minden ruhája leesik róla. Jó későn értünk haza, gyorsan összeütöttem egy ebédet, utána pedig indulásig ajtókereteket festettünk. Öt óra körül indultunk a gyerekekért :)

Nincsenek megjegyzések: