2012. január 16., hétfő

94 százalék

Nakéremszépen. A múlt héten egy kétségbeesett délután magántanárt akartam fogadni, vagy Gyereketető Virágnál körülnézni, hogy hogy lehet segíteni egy harmadikos gyereken, aki teljesen elakadt, és bajok lesznek itt a matekkal, és hogy lehet kémikus valaki, aki a harmadikos mateknál elakad, de néha úgy tűnik, még valahol annál lejjebb akadt el, és azért vannak gondjai most... Szóval Marci nemegyszer szenvedett itt a leckével, leblokkolt, nem tudott tízest átlépni az összeadásban, eléggé megijedtem vagy kétségbe is estem talán. Azért azt gondoltam, alszom még rá egyet, kicsit jobban figyeltem, és gondoltam, meglátjuk, most jön a félév, mi lesz. Nagyon biztattam, hogy koncentráljon, ott legyen agyban, amikor a félévi felmérő lesz, mert itthon ezt is gondnak láttam többször, hogy elbambul, mással foglalkozik leckeírás közben. Már felkészültem a félévi hármasra...
Erre ma hazajön Marci, és hozza a tájékoztatót, beírtak egy csomó jegyet. A tanító néni sajnos kampányszerűen írja a jegyeket, a naplót vezeti, aztán nagyjából havonta átírja a tájékoztatóba is. Matek félévi témazáró ötös, 94% :). Nagyon szuper! Ugyanabból az anyagból, műveletek háromjegyű számokkal :) Ezzel együtt úgy néz ki, ötös lesz a félévi bizonyítványban. És egyébként is elég fényes lesz, olvasás ötös, nyelvtan is (vagy az lehet, hogy négyes?) ének nagyon ötös, kitűnő, akkor a matek ötös, ha jól emlékszem, a környezet nagyjából 4,5-re áll, kell egy kis jóindulat :), számítástechnika ötös, testnevelés is, technika talán négyes, és a rajz imbolyog a hármas és a négyes között, de ezek nem zavarnak, a kézügyessége sose volt jó. A hármas kis kozmetikai hiba lenne, tanítónéni helyében én megadnám a négyest csak a bizonyítvány esztétikai kinézete kedvéért, de ha nem adják, az se baj :)

1 megjegyzés:

Csupimami írta...

Istenem, mintha én írtam volna kb. 23 éve...