2012. január 5., csütörtök

Fonalfaló 2012 - Kenguruzsebes pulóver

Aki még nem csatlakozott és esetleg nálam látja meg először a felhívást, jöjjön fonalat falni! Cél a meglévő készletek eltüntetése, a régi fonalak felhasználása.

Idén volt egy rövid forduló, eddig ugyanis nyáron értek véget a fordulók, most pedig augusztus 31-től december 31-ig ment a verseny, hogy a következő forduló már egy teljes naptári év lehessen. Tavaly tizedik lettem, ebben a rövid fordulóban viszont már ötödik, kb. 1800 gramm fonal felfalásával. A tavalyi szezon utolsó és az idei első darabja ez a pulóver:


Eredetileg Péternek készült karácsonyra, de csak tegnap lett kész teljesen (más dolgom volt ;) ) és ekkor kiderült, hogy inkább nekem jó, mint neki. Olyan büszke voltam pedig rá, mert olyan szép szimmetrikus lett, minden méret stimmelt, de valószínűleg a lustaságom a hibás: kicsit összecsaptam a méretpróbát, a fonalam pedig vékonyabb volt, mint a megadott, így lett kicsi. Most viszont nekem van egy jó pulóverem, ugyanilyen fonalból pedig még van legalább ennyi, úgyhogy kezdem újra nagyobb méretben :) 
A fonal egyébként Ágitól, egy Fűegér nevű félgyapjú, kékes-szürkés-barnás szakaszosan festett fonal, amit ráadásul dupla szállal használtam, így jött ki ez az érdekes színhatás, ami a képen látható. 530 gramm lett, ebből mindössze a nyakszegély, azaz 10 gramm játszik az idei játékban, a többi a tavalyiba ment. Ez is valami, kezdésnek :)

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Ej, Timi, hogy neked mikre nincs időd ... le a kalappal :)

Annus írta...

Ez tényleg szupi!Nekem is kéne pulcsit csinálnom,úgy szeretem őket!

Detti írta...

Eddig erről nem hallottam, pedig igazi faló vagyok! :) Megyek, meglesem az oldalt. Köszi, hogy betetted. :)

Timi írta...

Detti, köszi a meghívót, küldj légyszi még egyet! (pirulós szmájli)... Rákattintottam az elsőre, de nem mentettem el a blogodat, és most meg már lejártnak mondja a meghívót... Köszi!

Kormica írta...

Na, akkor lesz egyforma családi pulcsitok legalább :) :) :) (Vagy megvárod, hogy Marci belenőjjön pár év múlva :) )
Klassz lett, tetszik!!!

Timi írta...

Köszi, igen, egyenpulcsi lesz, vagy inkább páros :)