2012. január 26., csütörtök

Áttörés

Csongor öt órát aludt egyhuzamban éjszaka :) Fél kilenckor tettem le - igaz, utána még visszahívott párszor, mire tényleg elaludt, de akkor már nem néztem az órát, de nem volt olyan sok idő. Fél 12-es ébredésre számítottam, mert ha jó passzban van, akkor szokott három-három órákat aludni, szóval ezt már optimista becslésnek gondoltam. Erre az első ébredéskor nézem az órát, és fél kettőt mutat! Talán mert tegnap nappal sokkal éberebb volt, nem tudom, de örültem nagyon :) Aztán fél négy felé és hat után ébredt újra. Így elmaradt az éjszakai pelenkázás is, azt csak akkor szoktam, ha nedves lesz a ruhája, vagy ha gyakran ébred, akkor ugyanis annyit eszik és pisil, hogy ha máskor nem, reggel, amikor magam mellé veszem, tuti átázik. De ráadásul most hatkor, amikor áthoztam, a szokásos kb. egyórás reggeli nyűglődése, hasfájása, tekergése, nyögése is elmaradt, és szundikált még egy kicsit. Hát, csak így tovább, mást nem mondhatok :)

Nincsenek megjegyzések: