2012. augusztus 15., szerda

10 napos fotós kihívás - 1. nap

Cuckánál láttam ezt a játékot, és egy narancslé, egy sütisütés, egy reggeli erejéig vacilláltam, akarom-e... aztán úgy döntöttem, igen, hát milyen játékot nem szoktam én akarni? Majd csak találok mindegyikhez fotót, remélem. Szóval az első nap: a facebook profilképem.

Picike kép, egy egészalakosból vágtam ki, tavaly készült a Zsuzska-féle kismamafotózáson. Azóta ez a profilképem, lehet, hogy lassan frissíteni kéne... Olyat akartam, ami tényleg engem ábrázol, nem a gyerekeket és nem valamit, ami a szívemnek kedves. Valamelyik gyerekkel nem akartam, mert akkor a másik kettővel miért nem, olyan meg talán nincs is, amin mindhárommal vagyok. Szóval ez.

1. Nap - Faceboook profilképed
2. Nap - Egy 1 évvel ezelőtti kép rólad
3. Nap - Egy kép valakiről, akit szeretsz
4. Nap - Fotózd le a kedvenc színű tárgyat a szobádban
5. Nap -Egy kép, ami boldoggá tesz
6 . Nap-Egy gyerekkori fotó rólad
7 . Nap-Egy képen, ami vicces fejet vágsz
8. Nap -Egy kép rólad és a legjobb barátodról
9. Nap - Egy nyaralós képed
10. nap -Egy mai kép rólad


4 megjegyzés:

cucka írta...

abszolút egyetértek a profilképpel kapcsolatos fejtegetéssel. :)
nekem is frissítenem kellene a profilképem (jakérem, mekkora problémák :D), nekem azért Bigis, mert a hátteremen meg ott az összes többi, még a kutyákok is. :D

Timi írta...

Igen, a hátteremen nekem előttem az erdő és a négy fiúból három, a harmadikat meg tolom fényképezés közben :)

Timi írta...

Izé, negyediket :)

Regi írta...

Tetszik, nekivágok ma! :)