2012. augusztus 16., csütörtök

Gyereksebészet, kontroll

Ma voltam a két kicsivel a gyereksebészeten: mindkettejükkel kontrollon, Csongorral a vízsérve miatt (pont akkor volt időpontom, amikor negyvenfokos lázzal szenvedtem itthon, azután meg csak mostanra kaptam) Regővel az ingahere miatt.
Csongorral hála Istennek már minden rendben van, nem is kell már visszamenni, csak ha ismétlődne a dolog, tehát újra feltelítődne vízzel, de az akkor egy másik történet lesz. És nem is fog ismétlődni, hiszen ez csak egy kis újszülöttkori eltérés volt, amit ügyesen kinőtt.
Regő még mindig ingázik, de feszülésmentesen lehúzható neki - már persze ha az orvos szakértő kézzel csinálja, én mindig bénázok, amikor próbálgatom, meg persze nekem nem is engedi olyan simán. Az orvosnál nagyon ügyes volt. Mondtam, hogy azzal hívtak vissza egy évvel ezelőtt kontrollra, hogy majd most, háromévesen megmondják, kell-e műteni. Szerinte egyáltalán nem sürgős, egy ultrahangra menjünk el azért, de még az is ráér, és annak az eredményével vissza. De ha úgy is gondolják később, hogy kell műteni, akkor is egy évet biztosan ráér, ami több szempontból is jó: Regő is nagyobb és okosabb lesz, nem az ovikezdésbe kavar bele egy kórházi tartózkodás, és Csongor is nagyobbacska lesz, akit már itthon merek hagyni nyugodtabb szívvel, amíg Regővel egy napot és egy éjszakát a kórházban töltök. Jó, hogy nem most kell... megkönnyebbültem.
Nagyon ügyesek voltunk egyébként, én is :) mert nem felejtettem el kifestőt, ceruzát, autót, állatot, könyvet, kekszet, vizet pakolni, még Csongor tízóraija is velünk volt, ott azonban nem volt éhes, utólag jöttem rá, hogy mégis meg kellett volna etetni, mert az autóban hazafelé már sírt. Na mégsem voltam olyan ügyes. Regő viszont barátkozott egy kisfiúval, csereberélték Máté játék motoros fűrészét Regő autójára, beszélgettek is. És mindkét fiam ügyesen tűrte a vizsgálatot, szóval minden rendben ment. Még az ortopédiára kell egy időpont, de attól nem félek :)

2 megjegyzés:

Emese írta...

Örülök :) Minden jó, ha a vége jó :)

Orsi írta...

Mindig ügyes vagy, már megszoktuk! :) Örülök a jó eredményeknek, és drukk, hogy az UH is jól végződjön!