2012. május 15., kedd

A Nap - Május 15.

Tegnap értesültem csak erről a kezdeményezésről, de szerencsére nem csúsztam le róla, nagyon tetszik. Völgyi Attila fotós blogjából másolom, hogy miről is van szó:

"A cél és a résztvevők
Az Aday.org kezdeményezés mögött az Expressions of Humankind non-profit alapítvány, illetve nemzetközi cégek és kreatív ügynökségek állnak, de állításuk szerint non-profit céllal hívták életre a projektet, hogy együttes erővel és mindannyiunk részvételével dokumentálják és bemutassák a mindennapi életet. Céljuk, hogy világszerte mindenki megörökítse a 2012. május 15-ei napját, és feltöltse a projekt oldalára, ezzel egy különleges közös gyűjteményt létrehozva.
Mindenkit várnak, hogy csatlakozzon, kortól, nemtől, társadalmi helyzettől és fotózási tudástól függetlenül. Amatőröket és profikat egyaránt, függetlenül attól, hogy mivel fényképeznek, legyen az profi fényképezőgép, bármilyen DSLR, kompakt gép, mobiltelefon, webkamera, vagy akár mosógép. Ezt igyekszik hangsúlyozni a projekt hivatalos reklámfilmje is."

A többit nem másolom, olvassátok :) Nekem nagyon megtetszett, jó ötletnek tartom, és érdekes is, meg általában is bírom az ilyen közösségi megmozdulásokat, amikor lehet tudni, hogy bizonyos területen  - jelen esetben az egész világon - élő, vagy bizonyos csoportokhoz tartozó emberek egy időben ugyanazt csinálják. 
Én ezeket a fotókat töltöttem fel:
Virágzik a zsálya a kertünkben

Eső után

Szintén eső után :)

Regő mutatja az együtt épített házat

Csongor kicsit meglepetten, két plüssmajom között

Marci és Regő kiültek relaxálni sütivel, szörppel, könyvvel. Még csak nemrég állt el az eső és nincs meleg, de ők élvezik.

Regő ebédel, közben elbújik

Marci és Regő mandulát törnek
Olyan érdekes, tudtam, hogy ma nem megyünk sehova, ráadásul borús nap lesz, délelőtt még fogalmam sem volt, mi a csudát fogok én ma fotózni. És persze, nem is nagy dolgok vagy események ezek, de ezzel a szemmel nézve, hogy ma fel akarok valamit tölteni oda, mindig találtam témát. Érdekesen segít ez a megmozdulás abban is, hogy meglássuk az átlagos hétköznapban is a különlegeset.

2 megjegyzés:

Babi néni írta...

Nagyon helyesek a srácok. :o)

És az a tócsás kép különösen jól sikerült.

Timi írta...

Köszi, az nekem is úgy tetszik :) Ha számított volna a fotó minősége, akkor csak azt küldtem volna, meg esetleg a zsályásat, de az volt a cél, hogy mindenki mutassa meg a környezetét ezen a napon.