2011. október 18., kedd

Fasírt

Mai zsenialitásom: a fasírt hozzávalóit botmixerrel pépesre keverni. Aki eddig is így csinálta, ne húzza az orromra :D Előzmény: Marci nagyon szereti a fasírtot, de utálja benne a hagymát. Az ízével nem lenne gondja, amiben nem tudja, hogy van hagyma, azt simán megeszi, vagy ha tudja, de nem látja, nem ismeri fel, akkor is. A fasírtot képes volt széttrancsírozni, kitúrni belőle az apró hagymadarabkákat... nem esett jól szakácsnői és anyai lelkemnek. Próbálkoztam minél apróbbra vágni, aprítógéppel is, nem volt elég jó. Ma beugrott ez az ötlet - megette, szerette, ízlett neki és azt mondta, ebben nincs is hagyma :)

5 megjegyzés:

Gaga írta...

Micsoda fondorlatos anya vagy te! :)

Orsi írta...

Nagyon ügyes vagy!! :)
Sokáig én is így voltam a hagymával, mint Marci, anyukám szenvedett is velem rendesen. :) De most már szeretem, nagyon is.

Unknown írta...

Mélységesen megértem Marcit, ugyanakkor téged is! Ötlet szuper, lehet el is lopom :)

Amaranta írta...

Mi is így vagyunk vele, a botmixernagyon jó ötlet, én eddig reszeltem és nem szerettem, de ez nem jutott eszembe. Ügyes vagy!

Timi írta...

Nahát, nem gondoltam, hogy ilyen általános a probléma és ilyen jó az ötlet :)