2012. február 17., péntek

Blogdíjak

Ez a blog, amióta egyben van, nagyjából féléves, de még nem kapott egy díjat sem, most viszont nagy meglepetésemre egyszerre kettőt! :) Mártitól kaptam a Mosolygós Napocska díjat:

Emitől pedig a Sokoldalú Blogger díjat:

Mindkettőt köszönöm szépen, nagyon jólestek! Mindegyikhez tartoznak szabályok: Mártiéhoz három, Emiéhez hét dolgot kell írnom magamról, az összesen tíz. Megköszöntem, kitettem, ezek a feladatok kipipálva, akkor lássuk a tízes listát. Bár azt hiszem, túl sok újdonságot nem tudok magamról elárulni :)
  1. Grafomán vagyok. Írok blogot, azt hiszem, elég termékenyen, bár nem a mennyiség a cél. Írok babanaplót a babaneten, és most hívott meg szintén Márti a Könyvfalók blogba, amit nagy örömmel elfogadok - bár neki ezt még nem is mondtam :) És mától írok postbookot is.
  2. Nagyon Szűz vagyok... van, amiben szinte már mániákusnak nevezhető, pedig már sokat fejlődtem. (Most idejött Péter és azt mondja, a világ legkevésbé tipikus Szűz jegyű lénye vagyok :D)
  3. Az írás mellett a másik szerelem az olvasás, a harmadik pedig a fotózás. Ebben még messze nem vagyok ügyesnek sem mondható, de lelkes kezdőnek talán igen. Szeretnék fejlődni, ehhez a technikai feltétel már megvan - imádom a gépemet.
  4. Mondok néhány kedvencet - ezek szoktak változni is, pillanatnyi hangulatokból is adódnak, de ha most éppen megkérdeznének, akkor a kedvenc színem a zöld, a kedvenc ételem a nyári grillezett rakott zöldségek, a kedvenc állatom pedig a vadlúd. 
  5. Megkértem Pétert, hogy mondjon egy dolgot rólam. Azt mondta, lófarkas kislány vagyok. Pedig a lófarkas, az egy igen fura állat.
  6. A blogomban itt jobbra a Magamról rovatban tévesen szerepel az, hogy mellékállásban varrónő vagyok. Szegény varrógépem sokat szomorkodik amiatt, hogy mennyire elhanyagolom. Igazából kötni szeretek és szoktam sokat, de olyan meg nincs, hogy "kötőnő".
  7. Tearajongó is vagyok. Kávét kizárólag a hatása kedvéért iszom, az ízét nem szeretem, ezért nagyon sok tejjel és egy kis cukorral iszom. Viszont a teát ízesítés nélkül, és rengeteget. Mondjuk igazi teát keveset, inkább gyümölcsöket és gyógynövényeket, de a kedvenc teázónkban már sok mindent kóstoltam.
  8. Gyermekpszichológus akartam lenni. Az volt az álmom, hogy teszek valamit a világért: majd pedagógusok nemzedékeit tanítom ki, akiknek a kezei alól aztán egészséges lelkű gyerekek nemzedékei kerülnek ki. Most már megelégszem azzal, ha sikerül elérni, hogy az én kezem alól kerüljön ki három egészséges lelkű gyerek. De azt még nem adtam fel, hogy tanuljak valamit, és olyasmin dolgozzak az itthoni évek után, amivel ténylegesen létrehozok valami értéket, és egy kicsit jobb lesz általa a világ.
  9. Ha lehet egy kicsit részrehajlani - magam felé, mint minden szentnek a keze: szeretem az olvasóimat! Ezúton is kérem, hogy aki zugolvasgat és van rá lehetősége meg kedve, kattintson a követés gombra, hadd lássam :) Úgy örülök minden új arcnak :)
  10. A mottóm, a filozófiám, anyaságom nagy tapasztalata két szóban foglalható össze: minden elmúlik. Amikor összecsapnak a fejed felett a hullámok, amikor attól félsz, jaj ez már mindig így lesz, sosem fogok aludni, sosem fogok nyugodtan vécére menni, sose leszünk kettesben a párommal és hasonlók, gondolj erre! De tartsd észben, hogy ez a jó dolgokra is igaz. A gyereked csak most kicsi, csak most akar éjjel hozzád bújni, csak most van rád ilyen mértékben szüksége - ez is elmúlik, és pár év múlva, amikor azt se tudod, merre jár, Neked fog hiányozni. Ne engedd el a pillanatokat :)
 A blogdíjakkal az a feladat is szokott járni, hogy továbbadjuk őket négy-öt embernek. Ez az a része, amit nem fogok teljesíteni. Amikor külön volt az öt blogom, azt a tapasztalatot szereztem, hogy ha mindenki továbbadja újabb négy-öt embernek, szinte vírusként terjed el az adott díj a blogvilágban. Van, akinek az öröm mellett nyűg is, illetve valahogy értékét is veszti, ahogy szaporodik. Viszont mivel tényleg érték és elismerés, szabadjára bocsátom: vegye, vigye, aki szeretne élni a feladatokkal és megajándékozni vele valakit! Ha nekem kéne megjelölnöm néhány blogbarátomat, aki szerintem megérdemli, a következőknek adnám tovább, minden kötelezettség nélkül: Lepkevár, Kikocs, Gabka, Cucka és Orsi.

9 megjegyzés:

kikocs írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám! Lehet, hogy minden kötelezettség nélkül fogadom el :) Már van három, amit nem adtam tovább az utóbbi fél évben... :)
A kedvencem a 8-as pont volt :)

Lepkevár írta...

Kedves Másik Tearajongó! :) Én is köszönöm! Igaz, a "feladatot" már korábban kipipáltam, de kedves vagy, hogy gondoltál rám. :)

http://www.lepkevar.hu/2011/06/hetszer-kisert-mult.html

Márti írta...

Nagyon örülök, hogy kedvet kaptál:) Várunk, ahogy lesz időd :) Én instant kakaóval kávézom :D

Gabka írta...

Köszönöm. :-)
És jó volt olvasni ezt a kis összefoglalót rólad - tulajdonképpen a blogod alapján mindezekkel valahol tisztában is voltam, így látlak én is, de egészen más ezt így megfogalmazva, egyben olvasni. :-)
A 10-es pont pedig szentigaz!

cucka írta...

Timi, nagyon szépen köszönöm, igyekszem valamilyen formában teljesíteni a rám mért feladatot!

cupp sok!

Emese írta...

Nem is tudtam, hogy pszichológus akartál lenni. Én is :) De az már rég volt :)
Péter szerint milyen egy "igazi szűz"? Kiváncsi lennék? :)

CsaládiKuckó-Anita írta...

Timi, igen, tudom, láttam hogy már kaptál blogdíjat, de gondoltam, nem baj, ha újra kapsz :) ezzel is mutatván, tényleg mennyire tökjó amit és ahogy csinálsz :)

Timi írta...

Ó, dehogy baj, köszönöm, írtam is Nálad, hogy megtisztelő :)

Timi írta...

Csak nem tudom még egyszer teljesíteni a feltételeket :)