2012. február 7., kedd

Következtetések

"Anya, amikor hazafelé jöttem az iskolából, akkor a hóban láttam olyan recés mintákat, mint amilyenek a sivatagban vannak. És beleugrottam a mély hóba, és akkor olyan hószemcsék szálltak fel, és fújta őket a szél. És ebből kikövetkeztettem, hogy a szél csinálta azokat a recéket. És ebből pedig azt következtettem ki, hogy a sivatagban is a szél csinálja a dűnéket."

Na mit szóltok? :)
Amikor múlt héten mentünk az orvoshoz, Marci észrevett egy félliteres ásványvizes üveget, amit az autóban felejtettem korábban, és így belefagyott a víz. Elkérte, itthon levágta róla a palack felső részét, ahol nem volt se víz, se jég, az alsót pedig egy tálkában kitette a bejárati ajtó elé. Pár napig ott fagyoskodott, ma délutánra így volt egy fél palack alakú darab jege :) Behozta a szobába elolvadni, le is fotózta, majd mutatom!

Frissítés két nappal később, itt a fotók. Ezeket Marci lőtte, úgy nézzétek!



5 megjegyzés:

Lina írta...

okos, nem kicsit :))

Névtelen írta...

Nagyon okos, éles eszű gyerkőc! :)

Fruzsina írta...

De jó, hogy őt még nem nevelte le az iskola az önálló gondolkodásról! Maradjon is így! :-)

Orsi írta...

Nagyon okos, gratulálok. :))

kikocs írta...

Dejó! Maradjon ilyennek! :)