2012. február 2., csütörtök

ZöldKampány

Nagyon jó kezdeményezést találtam, úgy tetszik, hogy az internet ilyenekre is jó! KicsiVú gondolt egy nagyot, és úgy döntött, tesz a zöldségek népszerűsítéséért, ezért aztán létrehozta a ZöldKampányt. A cél, hogy minél több, többféle zöldséget használjunk a főzésben, és változatosan is készítsük el ezeket. Létrehozott egy facebook oldalt is a kampánynak, ami itt található. Mi ugyan eddig is sok zöldséget ettünk, eszünk, kivéve sajnos Regőt, de az izgalmas receptek, a szezonális zöldségek felhasználása engem is érdekel, főleg így télen. Csatlakozzatok minél többen, együnk sok finom zöldséget!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nekem is nagyon tetszik! Főleg úgy, hogy nálunk a nagy fiam nem rajong a zöldségekért, de a férjem sem igazán, én viszont igen, ráadásul fontosnak tartom azt, hogy egészségesen együnk. Én is csatlakozom :)))

Emese írta...

Ha lenne erőm, időm, biztos csatlakoznék, de most nem jó az időzítés. Nektek viszont hajrá!

Detti írta...

Ha vége a szülinapi mizériánk és visszatérünk a normális rendszerbe, akkor belevágok. :)