2012. február 3., péntek

Február

Kicsit zsúfoltra sikerült ez az első pár februári nap, nem is tudtam mindenről beszámolni, de majd most! Ott kezdődtek a programok, hogy szerdán vittem hathetes kontrollra Csongort az ortopédiára, csípőszűrésre. Marci iskolában volt, Regőt meg úgy gondoltam, ha nem muszáj, nem viszem ki a hidegbe, így ő itthon maradt a mamával, bár nagyon nehezen engedett el, de végül már mosolyogva integetett a konyhaablakból.
Szerencsénk volt, ahogy odaértünk, rögtön behívtak, pedig még nem is jött el a mi időpontunk, gyorsak voltak :) Kis éretlenséget találtak Csongornál, azt mondta az orvos, hogy manuális vizsgálattal nem észrevehető, csak az ultrahangon nem olyan szép a képe, mint szeretné. Tornáztassam pelenkázásnál, és hat hét múlva vigyem vissza. Csongor nagyon ügyes volt, odafelé aludt az autóban, a váróban szopizott egyet, aztán visszafelé amíg a városban autóztunk, lassan mentünk és sok volt a piros lámpa, addig sírdogált, de ahogy kiértünk a városból, elaludt. Itthon csak áttettem a hideg előszobában álló babakocsiba, és aludt is tovább. Jó hamar haza is értünk, még Marci se jött meg az iskolából.
Másnap, azaz tegnap délelőtt azzal foglalatoskodtunk, hogy kilomoltuk a gyerekszobát, Regő segítségével, de azért főleg én. Találtam egy zacskónyi eltörött/elveszett/elszakadt/használhatatlan vackot, amit bezacskóztam kidobásra, egy másik kupac bébijátékot, amit eltettem Csongornak egy-két hónap múlvára, és egy harmadik kupac olyan játékot, amiből Regő már tulajdonképpen kinőtt, és jók lesznek Csongornak mondjuk első szülinapra, első karácsonyra. Sóher szülő vagyok, dehát egyévesen ugyanaz a montessori-torony vagy fa kisautó, formabedobó lesz neki való, ami Regőnek volt ebben a korban, miért kéne kétszer megvenni és csak szaporítani a játékok számát? Ezeket is eltettem, jövőre elővesszük. Így aztán felszabadult egy csomó hely a szekrényekben, ahova betettem olyan játékokat, amik sok apró darabosak, jól szét tudnak szóródni a szobákban, így most Regő nem éri el, együtt vesszük elő, és mielőtt másba kezdenénk, elrakjuk - ez a terv, meglátjuk, hogy válik be.
Eközben érkezett a védőnő Csongort megmérni. Ő meg épp aludt, de mondtam, hogy felébresztem, hiszen ha mi mentünk volna a rendelőbe, akkor is felébredne. Levetkőztettem, bekapcsoltuk a mérleget - amiben épp ekkor merült ki az elem. Vicces volt :) próbáltuk kicserélni, végül Marika néni segítségével rájöttünk, hogy csak egy kicsit meg kell melengetni az elemet, és akkor működik. Még szerencse, mert hisztis lettem volna, ha hiába ébresztem fel Csongort :) Eredmény: 5800 gramm, 470 gramm gyarapodás az utolsó mérés óta, kilenc nap alatt. Nem semmi :) 
Nem sokkal ezután megjött Marci, együtt folytattuk a lomolást, majd ebédeltünk, és Marcival meg Csongorral indultunk a városba. Szegény Csongornak ma ilyen felébresztős napja volt :) Nekem is volt hathetes kontroll - minden oké - aztán merészen elmentünk bevásárolni. Azért merészen, mert nem tudtam, hogy Csongor mit szól hozzá. Szegénykém pont az orvosi vizsgálatot bőgte végig, de az autóban és később a bevásárlókocsiban nyugodtan nézelődött, majd elaludt. Jó volt végre vásárolgatni egy kicsit, rég voltam már ilyen helyeken :) Arra sem emlékeztem már, hogy anno Regővel télen hogy csináltuk, hogy a fűtött autóban, az üzletekben és kint is kényelmesen érezze magát, de valószínűleg akkor is arra jutottam, mint most - nem öltöztettem fel nagyon Csongort, viszont két takarót vittem, és ezekkel tudtam variálni.
Ma pedig Andi barátnőm jött el hozzánk a gyerekekkel, csak beugrottak Siófokra menet. Gábor baba nagyon nagyfiú lett már, hét hónapos. Zsófi és Fruzsi pedig aranyos nagylányok. Kókuszkockát sütöttem gyorsan reggel, nagy sikere volt :) játszottunk a gyerekekkel, Regőnek tetszettek nagyon :). Erről bővebben a következő bejegyzésben, lesz sok kép is!

3 megjegyzés:

Emese írta...

Tényleg mozgalmas napok voltak, pláne a 6 nyugis hét után. Hát, igen, te is úgy érzed, hogy vége a gyerekágynak, ahogy látom. Elég volt ennyi :)

Névtelen írta...

Eléggé zsufis napok voltak ezek :)) A bevásárlásnál pedig jó ötletet adtál a takarós variációval, mert ezzel én is mindig szenvedek, köszi :))

Annus írta...

Én meg a képeket várom a gyerekseregről:))