2012. február 7., kedd

Salátapalánta

Bár nem látszik, de igen, ők azok! :)

Írtam, hogy a tegnapi kalandunk során beszereztünk palántaföldet is. A salátamag már itthon várta, úgyhogy ma szépen elvetettem a magokat, a művelet végében Regő is segített:



...és most már süti őket a nap az ablakban :) Bár kint még nem látszik, de biztosan jön a tavasz! Itt az ideje annak is, hogy végiggondoljam, mit akarok még vetni, és vegyünk még, ami hiányzik. Ami már megvan: vetőborsó szerintem van tavaszról, tegnap vettem zöldbabot, uborkát, háromféle paradicsomot és háromféle paprikát, de előbbit még szeretnék. Ezenkívül lesz cukkini éspadlizsán, meg persze krumpli, és az eper, de az már kint van. Talán fűszernövények, de azok csak cserépben, legfeljebb balkonládában vagy magaságyásban, tavaly ugyanis gyorsan kipusztultak szabadföldön. És azt hiszem, ennyi :) plusz a gyümölcsök, meg ha összejön, akkor a virágok.

3 megjegyzés:

Annus írta...

Pont ma gondoltam én is hogy vetni kéne vmit...nem korai még amúgy?Vagy a sali jó kezdésnek?:))

Timi írta...

Nem, sőt, január végén lehet már a karalábét meg a salátát. Mire megnő, ki is lehet ültetni. Aztán jön a helyére a paradicsom, paprika, kintre meg a borsó.

Kincső írta...

Könnyű annak, akinek ilyen segítsége van ;)