2012. február 13., hétfő

Hogy miért is nem tud úszni

Esténként, amikor Regő fürdik, Csongort mellette fürdetem az állványos kiskádban. Amikor Csongort hasra fordítom, Regőnek szoktam mondani, hogy Csongor most úszik, ússzon ő is. Ilyenkor Regő is hasra szokott fordulni a nagy kádban, és "úszik". Legutóbb viszont a következő választ kaptam:
 - Én nem tudok úszni, én nagy vagyok! :)

Öt perccel később, amikor Csongor már a pelenkázón volt, Regő más indokot talált:
 - Én nem tudok úszni, nem érek rá!

És még egy fürdőszobai szösszenet, amikor meglátta a kieresztett vizét, és hogy milyen játékokat pakoltunk bele, lelkesen felkiáltott:
 - Ó, ott a locsolókanna, tökéletes! 

:)

4 megjegyzés:

Emese írta...

Gratulálok Marcinak a tombolanyereményhez! Örülök, hogy jól sikerült a farsang! Regő és a zoknik?:D Jót nevettem! Nálunk is harisnya van itthon, mégpedig azért, mert ha megyünk valahova, akkor arra már csak ráadom az overált, s nem akkor kell nadrágot harisnyára cserélni plusz az overált is rájuk adni.
A hétvégi képregény is nagyon jó, Csongorhoz pedig igazán jól illik a bárányos takaró :)

Timi írta...

De a harisnyán nadrág is van? Mert ha csak a harisnya, az úgy logikus :) Mi nem megyünk olyan gyakran, ha igen, akkor öltözés van. Nem kell minden reggel oviba kísérni valakit :) de ha megyünk Marcival, akkor Regő is harisnyában marad utána.

Gabka írta...

Nekem Attila a harisnyát hamarabb leveszi újabban, mint a zoknit...csak egy rövid ideig működött ez a verzió...

Timi írta...

Ja, természetesen Regő is simán lekapja a harisnyát is :)