2012. június 19., kedd

Áttörés

Írhatnám CNN-stílusban, hogy breaking news, de most az áttörés amúgy is jól jön ki, ugyanis áttört Csongor első fogacskája! Biztos tudja, hogy holnap féléves, és ilyenkor már illik :)
Visszamenőleg ennek a számlájára írom, hogy milyen sokat ébred mostanában, azt viszont, hogy picit hasmenéses lett és piros popsijú, már eddig is a fognak tudtam be, hiszen láttam, hogy jön, és egyik tünet se fordult elő még eddig. Érdekes, azt hittem, hogy harmadjára ez már nem olyan nagy szám, hiszen mindegyik gyerekemnek kibújtak eddig is a fogai, és a világ ment tovább... de mégis nagy szám, olyan büszke vagyok rá, mintha ez valami teljesítmény lenne :)
Ha valakinek megvan üresben az a bizonyos fogas ábra, amire lehet írni, hogy melyik mikor bújik ki, kérem, tiszteljen már meg vele, köszi! :)
Közben Mókitól megkaptam, köszönöm szépen, tehát:

2 megjegyzés:

Gabka írta...

Gratulálunk a fogtulajdonos fiatalembernek! :-)

Kata anya írta...

De igenis nagy szám harmadszorra is;)!