2012. június 15., péntek

Berry Yogurt másodszor Mandulának és a koraszülötteknek

Elkészült végre a második kendő, ezt a licitálásra ajánlottam fel. Mandula nyerte meg, akivel azóta levelezgettünk, és nagyon kedvesen biztatott, hogy ráérek, csak kötögessem nyugodtan, mert ugye eleve úgy ajánlottam fel, hogy tudtam, hogy nem lesz kész a licit végére. Szombat estefelé készült el, akkor már éreztem, hogy nem vagyok jól, és nem álltam neki rögtön blokkolni azzal, hogy majd vasárnap... aha :) Vasárnap nem igazán voltam alkalmas semmire. Na mindegy, végül tegnap blokkoltam és körbefotózgattam, szép lett ez is szerintem :) Kicsit vékonyabb a fonala, ettől finomabb, csipkésebb az egész, mint az első.





A fonal a fonalam.hu vaterás készletéből származik, abból az időből, amikor webáruházuk még nem volt. Égbolt a neve, vékony, 50% gyapjú, 50% akril, színátmenetes a kék árnyalataival és egy kis szürkével. Kellemes volt kötni, pedig tartottam a vékonyságától és a gyapjútartalmától is. Áztatáskor egy kis glicerint adtam a vízhez, hátha puhítja, és bár még mindig érezni a gyapjút, de kipróbáltam, és rövid ujjú felső felett a karomon kényelmesen hordható. Mindössze 160 gramm - az első 270. Remélem, Mandula örömét fogja lelni benne, és még egyszer köszönöm a licitálást!

2 megjegyzés:

GumiPók írta...

Nagyon szép lett ez is! Nagyon tetszik a kéksége!

És örülök, hogy meggyógyultál! :)

Mandula írta...

Gyönyörű lett!!! Annyira örülök, hogy megnyertem! :-)
Az átvétellel kapcsolatban írtam Neked emailt!