2012. június 5., kedd

Névnapos Mazsola

Ma volt Regő névnapja. Nem kerítettünk nagy feneket neki, hiszen ő még úgysem tudja, csak mondtuk neki mind, hogy Isten éltesse, puszi-puszi, meg ugye volt vasárnap a bicikli. Mama viszont mára maradt, épp nagyban játszottunk a földön, amikor áthozta az ajándékát: egy könyvet, a Mazsola és Tádét. Éppen elkezdte mondani, hogy Regőkém, ma van a Te neved napja, amikor Regő észrevette a könyvet, felsikoltott és lelkesen kiabálta: kérem a tengerimalacot, kérem a tengerimalacot! Úgyhogy vége volt az ünnepi köszöntőnek, Mama nevetve adta át a könyvet.


Nagyon örült neki, és ezt látványosan ki is mutatta, ezt úgy szeretem benne! Remélem, e tekintetben mindig ilyen marad. Átlapozta, megnézegette a könyvet, aztán én is meséltem belőle, és később esti mesének is mamát kérte, hogy olvasson Mazsolát :)
Anyukámtól pedig sikeres vizsgát kapott: ma szerzett új szakképesítést, most már szociális gondozó. Nagyon büszke vagyok rá!

4 megjegyzés:

Dius írta...

Boldog Névnapot Regőnek. :)
Kívánom én is, hogy maradjon ilyen, aki látványosan képes örülni, azzal olyan nagy örömet tud szerezni másoknak. :)

Orsi írta...

Nagyon boldog névnapot Regőnek!!!
Nagyon aranyos lehetett, ahogy örült, nálunk Sára ilyen (a múltkor bevásárlás után pakoltunk el, és ujjongva mondta, hogy jé, vaj, jé, liszt, stb. Olyan vicces volt!!)
Anyukádnak gratulálok, nagyon ügyes!!

Timi írta...

Köszönöm, a nevében is :)

Emese írta...

Regőnek sok boldogat! Anyukádnak gratulálok!